środa, 24 kwietnia 2013

24. Wyzwaniowo :) ...duużo wyzwań :)

Witajcie :)

   Ostatnio zainwestowałam swój czas w wyzwania :) Aktualnie jedne zrobiłam na wyzwanie w grupie sutaszowiczek i Kreatywnego Kufra, dlatego obiecuję zdjęcia już niedługo po 27 kwietnia- na razie to tajemnica ;) I wystawiłam w konkurs, który organizuje Royal- Stone "Kalendarz 2014" mam nadzieję, że mi się uda :)

  Jestem również w trakcie kolejnej wyzwaniowej pracy, ale już bardziej ambitnej i większej :)
Kawałek z niej to można by pomyśleć bransoletka... ale co to jest przekonacie się dopiero za jakiś czas :) :P

Coś na temat i bardzo po mojemu :) z serii: "I love sutasz" :)


Jeżeli też tak macie, chętnie zrobię taką dla Was ;) 


      Więcej niedługo ... pa pa

Pozdrawiam, Marta :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz