sobota, 12 marca 2016

94. Mega uzupełnienia

      Dawno mnie nie było w świecie blogerów, zawsze coś innego było do roboty. Ale dzisiaj cały wieczór poświęcę Wam :)
     
    Powstało już kilka takich wiosennych bransoletek typu "Masajka", ale tylko trzy doczekały się zdjęć.




    Kolczyki wykonane techniką haftu sutasz w ilości hurtowej ze ślicznymi kaboszonami z grafiką, tył wykończony filcem lub skórką. Większość dostępna w Galerii pod Glinianym Aniołem w Lublińcu- zapraszam :)

   Zdjęcie wszystkich wykonanych par plus jedna broszka z sówką :)



   Nie wszystkim zdążyłam zrobić zdjęcia...










    Błękitne kolczyki wyplecione z japońskich koralików Toho 15o. Kwadratowe, szklane kryształki oplecione w błękitne koraliki. Dwustronne i ślicznie się mieniące, na biglach ze stali chirurgicznej. 



   Niezwykle eleganckie i efektowne kolczyki dla wyrafinowanych kobiet :) Śliczne szklane, czarne kryształki oplecione złotymi koralikami Toho oraz wiskozowe, czarne, długie chwosty zamocowane w ręcznie plecionych końcówkach ze złotych koralików Toho 15o. Kolczyki na sztyftach ze stali chirurgicznej.






   Granatowy i srebrny sutasz połączyłam z fasetowanymi, czarnymi kryształkami, koralikami Fire Polish, Toho oraz srebrnymi grotami Dagger Beads.




     Śliczny miętowy sutasz z USA połączyłam ze srebrem. Centralnym elementem są białe, fasetowane, czeskie koraliki Fire Polsh Spaghetti, dodałam również miętowe, fasetowane oponki. Kolczyki zawieszone na biglach ze stali chirurgicznej.





     Czarnym i złotym sutaszem okoliłam śliczne kaboszony z kotkami, dodałam również koraliki Fire Polish i Toho w kolorze złotym. Kolczyki zawieszone na biglach ze stali chirurgicznej w kolorze złotym.




    Kolczyki wykonane techniką haftu sutasz oraz haftu koralikowego. Centralny czerwony, fasetowany kaboszon został opleciony czerwonymi koralikami Toho oraz okolony czerwoną i złotą, połyskującą taśmą cyrkoniową. Całość zamykają sznureczki sutaszu w kolorze złota. Dół kolczyków oraz łączenia dwóch elementów zdobią koraliki Toho, fasetowane czerwone kuleczki agatu oraz perły hodowlane w kolorze złotym. Kolczyki zawieszone są na sztyftach ze stali chirurgicznej, ukryte są pod czerwonymi kryształkami w kształcie migdału, które oplotłam połyskującymi koralikami. Tył głównego elementu kolczyków zamaskowałam beżową skórką. Długość kolczyków ok 9,5 cm, szerokie max 3,5 cm. Waga jednego kolczyka około 9,5 g.







     Teraz nieco mniej efektownie, a nawet bardzo delikatnie. Kilka(naście) prostych bransoletek wykonanych ściegiem herringbone lub twisted herringbone z kamyczkiem pośrodku.




















     Czerwona bransoletka (a'la Gessler) wykonana ściegiem peyote z setek czerwonych koralików Toho Treasure. Zapinana na śliczne szklane kwiatuszki. 







    Dwa delikatne, ślubne komplety wykonane techniką haftu sutasz.

Sznurki sutasz w kolorze ivory połączyłam z kremowymi perełkami. Bransoletka dwustronna, kolczyki zamocowane na sztyftach ze stali chirurgicznej.



     Białe sznurki sutasz połączyłam z kryształkami Swarovski'ego Round koloru Crystal oraz Sapphire. Bransoletka dwustronna, kolczyki zamocowane na sztyftach ze stali chirurgicznej. Dodatkowo wykonałam trzy kokówki z tymi samymi kryształkami na srebrnych drucikach.





      Komplet naszyjnik i kolczyki.   
 Naszyjnik wykonany na szydełku z koralików Toho 11o szarych i srebrno- złotych, na 4 koraliki w rzędzie.
Kolczyki szyte ze sznurków sutasz w kolorze czerwonym oraz odcieniach szarości, kuleczki karneolu, czerwone fasetowane kuleczki agatu, koraliki Toho oraz Fire Polish.





   Dziękuję za odwiedziny :)
Pozdrawiam !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz