sobota, 12 marca 2016

92. Mnóstwo bransoletek i ceramiczne naszyjniki

     Stare -jeszcze przedwakacyjne- bransoletki koralikowe i sutaszowe, ceramiczne naszyjniki, zapraszam :)
     Zdjęcia w wakacyjnej, chorwackiej scenerii :)

Bransoletka robiona na szydełku ukośnikiem, moja osobista- uwielbiam ją :)



    Uwielbiam :)


Mozaika ukośnikiem


        Bransoletki z różnej wielkości koralików Toho, szyte ściegiem peyote.












   Trójwymiarowa gwiazdka, zawieszka. Szyta z Toho 15o.
    Szerokie bransolety ukośnikiem na ponad 25 koralików w rzędzie, megaczasochłonne ale ślicznie wyglądają na ręce :)


Koraliki Toho 11o Metallic Hematite i motyw łapki kotka.




         Zebra z koralików :)



Oraz jedna sutaszowa bransoletka w odcieniach pudrowego różu oraz granatu.
     Bransoletka połyskuje kryształkami Swarovskiego oplecionymi koralikami Toho, dodatkowo bransoletkę zdobią chabrowe marmurki oraz czeskie koraliki Fire Polish.






W międzyczasie wzięłam udział w konkursie sklepu internetowego Royal Stone i niespodziewanie wygrałam :)
    Zabawa polegała na wyborze naszyjnika, w następnej kolejności stworzeniu stylizacji do niego, mąż cyknął fotkę, machnęłam wierszyk i wygrałam :) Otrzymałam też kilka gratisowych niespodzianek....

    Zakładeczka do książki, notesik, woreczek i naszyjnik z różowego kwarcu, pirytu i jeszcze innych kilku :) Naszyjnik był dłłługaśny, dlatego go skróciłam i wykonałam do kompletu bransoletkę :)




Dziękuję Royal Stone ! :)

    A nawiązując do naszyjników...
Niedawno powstało kilka prostych naszyjników ze szkiełkami, ceramiką, kryształkami Swarovskiego i różnymi minerałami. W każdym naszyjniku inny zestaw kamyczków, szkiełek i kolorów.

     Fioletowo- zielona ceramika i koraliki Toho



     Pomarańczowo- zielona ceramika i koraliki Toho



     Pomarańczowo- czerwona ceramika, kryształek Swarovskiego oraz kuleczka agatu, z koralikami Toho i zapięciem w kolorze złota typu toggle.




           Niebiesko- szara ceramika, kryształek Swarovskiego oraz kuleczki kwarcu, agatu druzzy i jadeitu z koralikami Toho i zapięciem w kolorze srebrnym typu toggle.



   Do powyższego naszyjnika została stworzona również bransoletka oraz kolczyki.


           Niebiesko- brązowo- szara ceramika, kryształek Swarovskiego oraz kuleczki agatu i jadeitu z koralikami Toho i zapięciem w kolorze srebrnym typu toggle.



       Na zakończenie prezentuję bransoletkę wykonaną w wolnej chwili w deszczowe dni.
Granatowe i szare sznureczki sutaszu połączyłam z oplecionymi koralikami toho szklanymi kryształkami, taśmą cyrkoniową, monetką Swarovskiego, agatem z druzzą i jadeitami. Całość oczywiście dwustronna. Zapięcie typu toggle- szyte ręcznie.










Dziękuję za  odwiedziny !
      Pozdrawiam serdecznie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz