środa, 16 kwietnia 2014

52. Zapraszam na warsztaty haftu sutasz

Witam

       Serdecznie zapraszam wszystkich zainteresowanych techniką haftu sutasz, na warsztaty, które poprowadzę 30 kwietnia, w środę, o godzinie 18:00 w Galerii pod Glinianym Aniołem w Miejskim Domu Kultury w Lublińcu :)
       Więcej informacji tutaj

http://mdk.lubliniec.pl/artykul/862


               Warsztaty będą obejmować podstawowe informacje o hafcie sutasz oraz wykonanie własnej biżuterii :)
              Pierwsze materiały już mam- moje pierwsze szpule sutaszowej Pegi :)


     Czekam jeszcze (mam nadzieje, że jutro mnie uszczęśliwią) na cudne minerały ze Skarbów Natury oraz na krawatki :)

Pozdrawiam Was i zapraszam na mój warsztatowy debiut :)

1 komentarz:

  1. Jak ja mogłem nie dojrzeć plakatu??
    A byłem dzisiaj w galerii.
    Może się uda i zapiszę się na warsztaty.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń