wtorek, 6 maja 2014

54. Dużo biżuterii przeróżnej

Witam

      Mam sporo zaległości, więc zaczynam szybko

Powstała nowa kolekcja "elastycznej biżuterii". Siateczka wypełniona koralikami to niezwykle delikatna, elegancka i lekka biżuteria.

Pierwszy komplet, czarna siateczka z czerwonymi koralikami.





I jak by inaczej, moja osobista wersja też musi być, czarny z beżem i srebrem





dwie siostrzyczki :)



...i jakiś eksperymentowy dziwak



          Nowe rzemykowe letnie i kolorowe bransoletki już 8 maja w czwartek dostępne w Galerii pod Glinianym Aniołem w Lublińcu- Zapraszam ! :)


granatowy i niebieski rzemień z siateczką i czarnymi koralikami, agatem, jadeitem, onyksem i kryształkiem Swarovskiego z ważką, baletnicą i słonikiem, tudzież moja... tudzież NIEDOSTĘPNA

czarny i czerwony rzemień, siateczka z czerwonymi koralikami, kula agatu, serce i kluczyk :)

zielony toffi i czarny rzemień z unakitem, słonikiem, kluczem i misiem


czerwony i żółty rzemień z czerwonym howlitem i misiem

żółty i zielony rzemień z sówką

różowy i niebieski rzemień z różowym kwarcem i turkusem, muszelką i słonikiem NIEDOSTĘPNA

pomarańczowy i zielony sutasz z unakitem, beżową siateczką z zielonymi koralikami, wieżą Eiffla i kluczykiem


granatowy i biały rzemień, z marmurem, muszelką i sterem statku- marynarsko :)

czerwony i różowy rzemień z różowym kwarcem, baletnicą i kluczem

czarny, fioletowy i różowy rzemień z ametystem, kluczem i wieżą Eiffla NIEDOSTĘPNA

brązowy, toffi i pomarańczowy rzemień z bursztynem, koronkowym i malutkim serduszkiem NIEDOSTĘPNA

fioletowy, różowy i toffi rzemień z różowym kwarcem i ametystem, koronkowym serduszkiem i dziewczynką elfem

biały i toffi rzemień z białą siateczką z brązowymi koralikami toho ze złotym połyskiem, surowym bursztynem, koronkowym serduszkiem i sówką


szary i różowy rzemień, z siateczką koloru pudrowego różu z różowymi koralikami w środku, różowym kwarcem i szarą lawą, misiem i wieżą Eiffla. NIEDOSTĘPNA

    A na koniec trochę sutaszu- niebieskie kociaki :)





        Moje koty chyba mnie nie lubią, bo zdjęcia nigdy mi nie chciały z nimi wyjść.

     Dziękuję wszystkim, którzy przyczynili się do odbycia moich pierwszych warsztatów :) Było wspaniale, dziękuję wszystkim uczestniczkom, było mi niezmiernie miło :) !

Pozdrawiam !


3 komentarze:

  1. Piękna kolekcja biżuterii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Same wspaniałości stworzyłaś !!!
    Nowa kolekcja siateczkowa jest świetna.
    A letnie rzemyki bardzo ładnie się prezentują.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Siateczkowa biżuteria mnie urzekła, sama na to bym nigdy nie wpadła. Niesamowicie oryginalne w swej prostocie:). Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń