środa, 6 marca 2013

19. Różnorakie sutaszki :)

Witajcie :)

    Na początku chciałam Was zaprosić do mojej galerii na artillo.pl znajduje się dokładnie tutaj:  

http://artillo.pl/shop/marsisia.html :)

Znajdują się tam na razie tylko 2 moje prace:











 
















                       ...i bransoletka...


       Kończąc w końcu erę uzupełniania zaległości pokazuje pierwsze z najnowszych sutaszków- nareszcie :)

Pierwszą są kolczyki dla Żanetki :) zdjęcie tylko jedno, bo od razu na drugi dzień zostały przekazane...
     Delikatne, długie i lekkie- wedle życzenia.

     I zamówiony jakiś czas temu komplet do szarej sukienki, na zabawę weselną Pani Basi. Mam nadzieję, ze się spodoba.

 

Kryształki Swarovskiego, noc kairu i toho.
















Granatowy, jasnoszary i ciemnoszary sutasz











Z tyłu łatki z czarnej alcantary, w jak najmniejszym stopniu krzywdzące bransoletkę, obszyte transparentnymi szarymi koralikami toho.







    Czekam ze zniecierpliwieniem na opinię Pani Basi, a równocześnie ze zniecierpliwieniem oczekuję moich zamówionych półproduktów... Oj mam co robić- cieszy mnie to niezmiernie :)

Zapraszam na kolejne posty, a po gorącym okresie zabieram się w końcu na obiecany konkurs :)

Pozdrawiam, Marta

1 komentarz:

  1. Super kolory, a tekolczyki dla Żanetki - świetny pomysł. Pozdrawiam, odwiedzać będę częściej :)

    OdpowiedzUsuń