czwartek, 28 marca 2013

20. Wielka paka sutaszu :)

Witajcie

     Dawno nie zaglądałam ale mam lenia ze wszystkim, tak jak i nasza wiosna z przyjściem do nas ;) :D

Dzisiaj się troszkę poprawię, bo mam wielką można by powiedzieć hurtową paczuszkę, co prawda wzory już były, ale jak już chciałam odświeżyć to dobre i to :D Miałam duży problem ze zrobieniem pudełeczka na taki ogrom sutaszu ale jakoś się udało :) I byłam w szoku, bo nawet nie zostało zmasakrowane przy przesyłce ;) :D

 Wszystko w kupie :D
...2 komplety, kolczyki, sztyfty i zawieszka... 3 tygodnie pracy :)





      Kwarc dymny, toho, Fire Polish i beżowy koral- różyczka.



















      Rodonit, marmur, toho i fire polish.





















Marmur, Swarovski- Jet, toho :)
















Na razie tyle zdjęcia się będą robić i troch eto potrwa :D

Pozdrawiam i dzięki za odwiedzimy, Marta



1 komentarz:

  1. Bardzo mi się podoba dobór kolorów w zawieszce :) Nie myślałam, że tak kontrastujące będą wyglądać tak ładnie

    OdpowiedzUsuń