środa, 5 czerwca 2013

29. Tanzania zamknięta w bransoletce

        Dzisiaj przedstawiam Wam bransoletkę, którą wykonałam na bardzo inspirujące wyzwanie Kreatywnego Kufra pt. "Tanzania". Nie umiałam się zdecydować czym konkretnie się inspirować... białymi plażami, lazurową wodą, bujna fauną i florą czy Kilimandżaro. Przepiękną krainę w końcu zamknęłam w bransoletce zawierając w niej plażę, morze, florę oraz Kilimandżaro...
        Sami oceńcie jak mi to wyszło ;)


Wymiary 16cm x 7cm- bez zapięcia.


      Turkusowe, morskie bałwanki oraz piaszczyste plaże z malutkimi muszelkami oraz perełkami Swarovskiego...


     ...i Kilimandżaro skąpane w zielonych bluszczach :P



(Ciemny zielony i turkus miałam z innej dostawy, jednak widać różnicę... )

      Już kolejne zamówienia realizowane, mam nadzieję po zakończeniu sesji kolejne posty będą ;)

Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :)

3 komentarze:

  1. Bardzo fajnie wyszło :) powodzenia w wyzwaniu! ja nad swoją też już pracuję, ale jakoś końca nie widać... a czasu coraz mniej ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna bransoletka! A opis dodaje uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawy sposób zaplatania wzorów, powodzenia w wyzwaniu ;-)

    OdpowiedzUsuń