piątek, 19 lipca 2013

32. Letnie beadingowanie- motylki i neony

Witam

    Letnie beadingowanie pochłonęło mnie jakiś czas temu, oto zaległe tego wyniki...

Powstało kilka takich bransoletek, ale tylko 2 udało mi się sfotografować, moją i jedną z zamówionych.
   Proste i eleganckie...

    Pierwsza- eksperymentalna- czyli moja ;)



    Druga zamówieniowa- japońskie toho 15oOpaque Pastel Frosted Apricot, Premament Finish Matte Galvanized Aluminium i Opaque Lt Beige. Rzemień czarny 5mm.



 Eksperymentalne -kolejna moja- połączenie beadingu i sutaszu, pasteli i neonów.


   Kamykowe "misz-masz" : Toho Silver Lined Milky Peach, Silver Lined Milky Lt Peridot, Round Beadd Neon Green & Pink, awenturyn, biały koral, różowy kwarc i agat trawiony. Plus sutasz biały, pastele różu i zielonego.


    Letnie motylki beadingowena wzór motylków ze strony biserok.ru 


 


 

Pozdrawiam, Marta  :)

1 komentarz:

  1. Bardzo podobają mi się te pastelowe sutaszowe elementy :)

    Pozdrawiam

    www.sutaszoweokienko.blox.pl

    OdpowiedzUsuń