sobota, 6 lipca 2013

31. Przeplecione- sutasz i beading

           Ostatnio pokazałam Wam wisior który zrobiłam na V wyzwanie sutaszowe w grupie sutaszowiczek na FB. Projekt Sutasz Art Anna Grodzka , wykonanie moje. Dzisiaj po przerobieniu i zrobieniu kilku zdjęć wygląda tak


  Srebrny, jasny i ciemny szary sutasz połączony z hematytem, czarną lawą i japońskimi koralikami toho. Środkowy element to guzik. Element sutaszowy zawieszony na łańcuszku zrobionym ściegiem podwójnym twisted herringbone, dzięki pomocy Izziland- Dziękuję !



        Siostra zakupiła bransoletkę podobną jak ta poniżej, a ja postanowiłam się zainspirować i dla siebie taką powyplatać. Rzemienie, sznurek skręcany, koraliki drewniane i agat.




         Mam jeszcze 3 nowości, ale teraz nie dam już rady ich wrzucić. Może wieczorem...

Pozdrawiam, Marta


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz