środa, 20 sierpnia 2014

61. Nowe rzemykowe bransoletki i troche sutaszu

Dzisiaj prezentuję kolejna porcję rzemykowych bransoletek, dostępne już w Galerii pod Glinianym Aniołem w Lublińcu. Zapraszam.

     Dużo niebieskich, ale te właśnie znikają najszybciej ;)







Zostały tylko dwie z powyższych- dostępne w Galerii pod Glinianym Aniołem ;)

 

 




 I dwie w neonowych kolorach :)



Dwie pary sutaszowych maleństw. Do kamieni doszyłam podstawowy element z sutaszu i takie oto cudaki wyszły :)

 Turkus

 Marmur

Z nudów, powstał jeszcze jakiś czas temu naszyjnik, inspirowany krainą elfów.
      Połączenie haftu koralikowego, haftu sutasz i filcowania na sucho. Perła naturalna, agat, jaspis, howlit oraz niezastąpione toho :)







 W kolejnych postach przedstawię mój nowy nabytek (własnoręcznie wykonany) oraz co z nim już nawyczyniałam ;)

Pozdrawiam !!!

1 komentarz: