wtorek, 26 sierpnia 2014

64. Swarovski i sutaszowy komplet na wesele

   Rivoli Swarovskiego koloru Aquamarine zamknięte w niebieskich odcieniach koralików toho. Oplecione według tutka Weraph.




....oraz mój komplet sutaszowy na wesele koleżanki.
Sukienkę kupiłam w czwartek (wesele w sobotę) i cudem powstała taka oto biżuteria.

Kolczyki -na szybko- wyszły tak, jak miały wyjść...



...natomiast na bransoletkę zabrakło mi jakoś 3 godzin :P


      Na szczęście uwagę od niedoskonałości odwracały paznokcie, pomalowane przez moją cudnie uzdolnioną siostrę :)


Pozdrawiam !

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładne kolczyki.
    Komplecik równie piękny.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niebieskie Swarki pięknie błyszczą :-)
    Różowy komplet jeszcze bardziej efektowny, choć mi by uszy odpadły od takich kolczyków ;) paznokcie super, naprawdę zdolna masz siostrę, widać to u was rodzinne ;D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolczyki same w sobie są lekkie :) Na pewno dużo lżejsze niż metalowa chińszczyzna z sieciówek ;) Kiedyś będę miała okazję dorwać precyzyjną wagę to sprawdzę moje największe sutaszki ;)

      Usuń
  3. Drapieżną czerń przełamuje słodycz różowego. :) w jakim kolorze miałaś sukienkę? :)
    Biżuteria z rivoli zawsze mi się podoba, te niebieskie kolczyki nie są wyjątkiem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienkę miałam w kolorze fuksji, resztę czarną. Jak zdobędę jakieś zdjęcie to wrzucę "z podglądem" na całość ;)

      Usuń