środa, 11 lutego 2015

77. Znów prezentuję haft sutasz

     Komplet wykonałam techniką haftu sutasz, specjalnie na wyzwanie Kreatywnego Kufa. Dawno nie brałam udziału w wyzwaniach i chyba się stęskniłam ;)
      Tym razem temat jest dostojny: Wyjątkowe kobiety "Kleopatra" :)

http://kreatywnykufer.blogspot.com/2015/02/wyzwanie-wyjatkowe-kobiety-kleopatra.html

Kleopatra kojarzy mi się ze złotem i przepychem.
 Komplet wykonany haftem sutasz z elementami haft koralikowego.
    Centralnym punktem naszyjnika, jak i bransoletki jest opleciony japońskimi, kremowymi toho kryształek rivoli Swarovskiego, całość zdobią również perełki i kryształki bicone Swarovskiego oraz kilka połyskujących toho w kolorze Aluminium. Zapięcia typu toggle wykonane ręcznie za pomocą ściegu twisted herringbone z kremowych toho.




Szykuję się już do kolejnego wyzwania :)

              Pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających ! :)

2 komentarze:

  1. Kopara mi opadła !!!
    Komplecik jest wspaniały.
    Podziwiam Twoją pracę.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna interpretacja :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń