piątek, 19 czerwca 2015

89. Warsztaty artystyczne "bransoletka rzemkowa"

     16 czerwca miałam przyjemność poprowadzić warsztaty artystyczne "rzemykowa bransoletka" w Galerii pod Glinianym Aniołem w Miejskim Domu Kultury w Lublińcu.
     Kobietki wykonały kawał dobrej roboty :) Wszystkie bransoletki wyszły ślicznie, dziękuję Wam ! :)

     Kilka zdjęć z fotorelacji. Miałam nauczkę z warsztatów sutaszu, które prowadziłam  w zeszłym roku ;) Zdjęcia się pokasowały, ale tym razem wzięłam aparat i kilka zdjęć mogę Wam pokazać

   Na początku był porządek, wstępne wybieranie i kilka osób. Później było kilkanaście osób i małe zamieszanie ;)









... i po zajęciach :)


       Więcej zdjęć znajdziecie na stronie Miejskiego Domu Kultury :)

http://www.mdk.lubliniec.pl/fotogaleria/348

Zapraszam ! :)

...i dziękuję uczestniczkom warsztatów za przemiły wieczór :)


    Na koniec dodam kobiecą opaskę z elementem z sutaszu. Kropla masy perłowej i taśma cyrkoniowa zdecydowanie dodaje jej blasku :)





    I moje pierwsze kolczyki wykonane przy użyciu wstążek shibori. Są to wstążki z jedwabiu ręcznie barwionego starą japońską techniką "arashi shibori". Jednak muszę popracować nad zdjęciami, ponieważ nie oddają delikatności i blasku plisek jedwabiu.




Dzięki za odwiedziny, pozdrawiam ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz