czwartek, 25 czerwca 2015

90. Bransoletki dwie- sutasz i beading

      Bransoletka wykonana na konkurs z okazji 2 urodzin magazynu Beading Polska.
Zajęłam 2 miejsce :) Serdecznie dziękuję ! :)
     Wszystkie nagrodzone bransoletki można podziwiać na http://www.beadingpolska.pl/konkurs-urodzinowy-beading-polska-n-15.html a poniżej przedstawiam moją:


     Bransoletka wykonana ściegiem CRAW, peyote i herringbone. Użyłam koralików toho w kolorze beżowym, brązowym i galvanized aluminium. Wszystko utrzymuje wielozadaniowy sutasz w kolorze złota, natomiast blasku dodają dwa mieniące się kwadraciki- niezastąpione kryształy Swarovskiego.
     Zapięcie stanowi gwiazdka wykonana ściegiem peyote (nauczyłam się tutaj).











        Druga bransoletka będzie nieco mniej elegancka, aczkolwiek - moim zdaniem- nieco bardziej widowiskowa ;)

    Bransoletka wykonana techniką haftu sutasz.
Granatowy, chabrowy, błękitny i cytrynowy sutasz połączyłam z chabrowymi kryształkami rivoli, naturalnymi perełkami oraz koralikami fire polish oraz toho w niezwykle okazałą, 100% dwustronną plecionkę ażurową.








              Tył bransoletki


    Dziękuję za odwiedziny :)
Pozdrawiam !

3 komentarze:

  1. obydwie są niesamowicie widowiskowe ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał, widziałam już mnóstwo sutaszowych dzieł, ale to jest wyjątkowo zachwycające!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne prace :) i gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń