środa, 19 listopada 2014

73. Przebłysk złota, czyli koralikowy naszyjnik

    Dzisiaj chciałam zaprezentować naszyjnik, który zgłaszam na wyzwanie Kreatywnego Kufra, którego inspiracją jest tym razem film "Gnijąca Panna Młoda".
   Dawno nic nie stworzyłam w mojej ulubionej czerni, a wyzwanie dało ku temu dużą sposobność :)

Gdzie złoto przełamuje czerń... tam tkwiła moja inspiracja...



http://kreatywnykufer.blogspot.com/2014/11/wyzwanie-tematyczne-film-gnijaca-panna.html


Po 3godzinnym nawlekaniu...


Nadszedł czas na 6godzinne szydełkowanie :)


   A miał szczęście... ponieważ jeszcze trochę, a brakłoby mi nici, a wtedy byłoby naprawdę mrocznie... :P

    W całych 65 centymetrach, zapinany na magnes, prezentuje się tak:





    Tutaj wśród mojej drugiej miłości...


Natomiast podchodząc do zdjęć w bardziej tematyczno- wyzwaniowej scenerii, prezentuje się tak...






Pozdrawiam serdecznie odwiedzających  :)

1 komentarz:

  1. Naszyjnik jest cudny !!!
    Nawlekanie tych drobnych koralików to żmudna praca, ale patrząc na Twoje dzieło jak najbardziej się opłaca.
    Życzę powodzenia w wyzwaniu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń