wtorek, 19 lutego 2013

10.

Witajcie

Dzisiaj będą twory z sierpnia 2012 zaraz sprzed wesela mojego :)

...albo jeszcze jedna opaska przed tym ;) modnie i pastelowo- lubię ją bardzo, aktualnie jest wolna...


na hortensjach mojego dziadziusia :) :)












  ...i z bliska- różowy kwarc, fire polish, toho...


no i tak....
Pierwszy komplecik do stalowej, delikatnej sukienki- mój osobisty :)























Teraz weselnie :)
     dla mojej mamy z pierwszej czerwonej bransolety wyciągnięty koral i przerobiony na dużo bardziej urodny wisior, który miała na beżowej sukience na moich poprawinach- wyglądała super :) ;)





















sami oceńcie zmianę... tutaj koral był w pierwszym wcieleniu- w krzywulcu że hej :D











No i przyszedł czas na weselną biżuterię :)

a przed weselichem był panieński... ach ale była zabawa- aż przyjemnie wspominać :) :)


...no ale wróćmy do tematu biżuterii ;)

Taki komplecik zażyczyła sobie moja mama na pierwszy dzień wesela- Kryształy i perły Swarovskiego




i z bliska zawieszka :)


















    Ja na pierwszy dzień wesela zrobiłam sobie gronka z Kryształów Swarovskiego Crystal i białe perły Swarovskiego...


     na poprawiny już nie mogłam się powstrzymać i był sutasz oczywiście- komplet pudrowo- granatowy... :)



















a poniżej na mnie :)

                           



kolczyki...


...i bransoletka, niestety nie doczekała się jeszcze zdjęcia mojego autorstwa z bliska, może kiedyś ;) a na razie na mnie- może nie za bardzo widoczna, ale jest ;)


            Reportaż weselny autorstwa Damiana Niedźwiedzia, który ma nieziemski talent do fotografii :) :)
      jego strona na FB www.facebook.com/groups/402860899790125/
          i strona studia fotograficznego http://www.inspiration-studio.pl/

Oto dwa z wielu moich ulubionych... :)



       I tym optymistycznym akcentem zakończyłam uzupełnianie zaległości ze starego bloga, jeszcze pozostała tylko biżuteria szydełkowo- koralikowa i już wrzucam "nowości", których nie było na starym blogu choć co niektórzy pewnie widzieli je już na FB w mojej galerii ;) ale dla blogowiczów to zawsze coś nowego ;)


Dziękuję za odwiedziny i życzę przyjemnego dnia :)
    Pozdrawiam, Marta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz