niedziela, 17 lutego 2013

8. Sutasz, sutasz, dużo sutaszu :)

Witam Was :)

      Kolejny wieczór z uzupełnianiem, nastał czas marca 2012... Zaczęłam go kompletem, a raczej najpierw kolczykami, ponownie z kwiatuszkami fimo. Bransoletka, którą bardzo lubię aktualnie w Galerii pod Glinianym Aniołem ;)



pudełeczko kompletu ^





   





















i moje ulubione zdjęcie :)



Cały komplet....


Kolejne pudełeczko, a w nim...




koteczki dla Jóśki za przepiękną czapeczkę dla mojej chrześnicy Leny, wygląda w niej bajecznie :) :)










...bardzo lubię ten koci wzór :)












     Trochę kiepskie zdjęcie, ale wymianka musi być koniecznie udokumentowana tutaj ;)
Otóż te kolczyki poleciały do pewnej Pani, która szyje mistrzowskie torebki i nie tylko. Jej blog jest tu z mnóstwem cudownych rzeczy :) http://www.shape-moth.blogspot.com

A to wymiankowe kolczyki:




...i moja
ukochana
torebunia :)


















         I jako druga nagroda w moim poprzednim pierwszym Candy kolczyki, później dziewczyny dojrzały w nich kogucika :)





















ooo.... na tym zdjęciu widać, że kłoski dalej są frywolne :D :D











...koguciki :)

Oki mąż porywa mi laptopa na razie wystarczy ;) Dzięki za odwiedziny :)

Pozdrawiam, Marta







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz