czwartek, 14 lutego 2013

5.

Witam Was :)

    Widzę, że liczba odwiedzin dotarła do 100 i że są to głównie odsłony z FB... Portale społecznościowe rządzą :D :D
Dzięki :)

     Dzisiaj kolejny dzień kontynuacyjny ;) Nadeszła pora na październik 2011, jest baardzo ubogi więc będzie szybko :P a i kolejny może przeskoczę, bo nowości się robią... ;)

Kolejne z kwiatuszkami fimo- żółciutkie słoneczka :)











a tu widać, że jeszcze 4 miesiące po sutaszowaniu nie układałam kłosków :P





...zauważyłam jak tło może uwydatnić urok kolczyków, na jasnym tle zdecydowanie delikatniej wyglądają  ;)





     A te są kolejne do mojego jeansowego stylu życia- osobiste :) hehe jak chodziłam do promotorki z pracą to jeden mi wypadł na ulicę, jak szłam z powrotem to go zauważyłam- samochód po nim przejechał :D :D
Ale po naprawieniu nie widać różnicy, choć się trochę pobrudziły już :/


i ostatnie srebrne, ponownie z fimo... Jeszcze je mam, a ani razu nie założyłam- nie moje klimaty :D Dostępne w Galerii pod Glinianym Aniołem w Lublińcu ;)


















... to październik zakończony :D

Listopad 2011 był już o wiele obfitszy :)

...do kompletu do czerwono czarnych kolczyków powstała bransoletka jako prezent mikołajkowy :) jestem z niej bardzo zadowolona i obdarowana również była ;)














komplecik dla kuzynki męża :) skromny i delikatny...


...te dla mnie były, ale aktualnie jeden mi się zgubił :/ i leży i czeka na lepsze czasy :P osobiście bardzo je lubiłam :)


...i komplecik, który również bardzo mi się podobał, ale już mam nadzieję cieszy oczy kogoś innego ;) chętnie zrobiłabym jeszcze jeden taki :)



















  Muszę kończyć bo mi się oczy zamykają już ;) 

Dziękuję za odwiedziny :) 
Pozdrawiam, Marta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz