sobota, 16 lutego 2013

7. Dużżżo sutaszu :)

Kontynuując... Zaczyna właśnie wrzucać wyczyny z grudnia 2011 ;)

A już tak miło zaczynam.... Wymianką z niesamowitą Jóśką, która poznałam na najlepszym forum rękodzielniczek na jakim była, a mianowicie Craftladies.org - polecam !! :) Jest mistrzynią w robieniu chust na drutach, które to chusty podbiły serce me... i zgodziła się ze mną swego czasu wymienić !! :) :)

Oto jakie cudo dostałam za moje sutaszowe ptaszyny- sówki...


i ja (jeszcze młoda :D ) zadowolona w moim cudeńku :)

 
...a to sówki, które Jóśka sobie zamówiła, z kryształami Swarovskiego- darzyłam je wielką sympatią :) :)
 
....mmm... emeraldowe brzuszki- uwielbiam :)
 
      W grudniu nie może się obejść bez prezentów :) zatem przedstawiam wzór, który jak dotąd najbardziej mi się spodobał :)
Pierwszy prezencik dla cioci w świątecznym pudełeczku :)



 i niezbyt udane zdjęcie, ale nic już nie poradzę :P


...w tym czasie siostra czuwała i nie zdążyłam pomyśleć o kolejnym projekcie, a musiałam już kolejne kocury robić :)

domek kotków :)


....kończy się grudzień 2011 czas zacząć SYLWESTRA  :) :)
      Na zabawę sylwestrową sprawiłam sobie taki oto komplecik:

bransoleta i kolczyki...
...a żeby było ciekawiej opaska do kompletu :)












poniżej widać bardziej szczegółowo całą opaskę, centymetr po centymetrze :)







no i ja...w sylwestrowej  sukience i  kompleciku :) 
Do tego ulubione szpileczki :)





















  Dzisiaj mogę napisać, że nikt nie miał sutaszowych biżuteryjek i się wyróżniałam deczko :P 
            Zabawa była wyśmienita !!! :) :)

ROK 2012 :)

Zaczęłam dość nieudolnie :D

   ...owe coś miało przypominać phalaenopsisa, ogólniej storczyk wyszło... jak widać :D :D




i kwiatuszki które na pewno każdy z nas malował w dzieciństwie :D



i wszystko razem :) mnie nie powaliły, nawet do tego stopnia, ze po prostu tego kompletu nie lubię :P


       Ale żeby poprawić wygląd postu komplecik dla Pani z pracy na zamówienie z moim ulubionym agatem i ametystem ...mmm... :) :)

   Moim zdaniem prace od roku 2012 wyglądają już dużo lepiej niż na początku i -skromnie-przestaje się wstydzić moich wypocinek ;) i z czystym sumieniem jestem gotowa na kolejne zamówienia :)

bransoletka z ametystem i toho



oraz zawieszka z przepięknym agatem :) 


i wszystko razem... ahh baaardzo lubiłam ten komplet :) :)


        a 25 stycznia 2012 sutasz zamieniłam na scrapbooking :) 

....dla AnetA z forum CL wykonałam komplecik zawieszki + kolczyki 


i komplet, kolczyki + zawieszka.... w centrum krzemień pasiasty :)


a w zamian otrzymałam bajeczny przepiśnik :) :)

































UWIELBIAM GO :) 

i w tym samym czasie kopia wcześniejszych dla Pani Basi :)

...w wiosennej aranżacji :)

Luty 2012 pomimo że jest krótkim miesiącem obfitował w prace...

Zaczęłam skromnie pierścionkiem, niestety za małym dla mnie...


...w środki fasetowany onyks :)


















i większy zestaw sutaszowy... zamówienie od koleżanki na prezenty urodzinowe ;)
















po otwarciu...

i osobno :)

z marmurem

z ametystem

z turkusem,

i koty..


Z okazji 5000 odwiedzin organizowałam kiedyś Candy w którym można było wygrać kolczyki:

 Później był prezent urodzinowy dla cioci, która widzę bardzo polubiła sutasz :)

Ametyst kuleczki i fasetki, toho, onyks fasetowany i -centralnie- bryłka ametystu :)




zapięcie...








i całościowo- bardzo lubię ten naszyjnik :)


Luty zakończył się szczęśliwie ponieważ zabawą na CL SWAP pt. "Gorączka sobotniej nocy"

Ja wysłałam komplecik, dla Klaudynki broszka + pierścionek


szczegółowo...





kwiatuszek...







 


kuleczki...







tył delikatnie nieprecyzyjny jeszcze :/



i pierścionek :)

...już trochę lepiej wykończony....















a ja dostałam przepiękną szkatułę...


No to już kończę... marzec 2012 zostawiam na kolejnego posta...
    ....nowości już prawie stygną dlatego chcę jak najszybciej skończyć :D

Dziękuję Wam za odwiedziny i zapraszam ponownie ;)

Pozdrawiam Was cieplutko
                                    Marta

PS. Teraz tak patrzę... jaki ten post dłłługiii O_o    :D   :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz